20 augusti 2012

Pink cadillac

Anledningen till att jag skriver sällan är att jag har mycket
att göra. Dessutom mår jag inte så bra över vissa saker,
eller snarare vissa personer. Skulle helst ha lust att skriva
ett riktigt långt inlägg med alla jag stör mej på och exakt
vad de har gjort, men riktigt så omogen är jag inte.
Jag skulle aldrig hänga ut ngn i min blogg hur arg jag
än är, speciellt inte med namn. Men ja, jag är sur.
Orkar inte med denna skiten mera.

Och nu till någonting roligare! I fredags blev det
juthbacka, körde omkring i en rosa cadillac en hel del :D
For hem i anständig tid och somnade i Janis säng.
Stackaren hittade mej inte och tänkte nästan åka till
min lägenhet istället XD I lördags hade jag omänskligt
ont i magen hela dagen, men lyckades ändå bli övertalad
att fara ut. Riktigt lyckad kväll blev det i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)