6 augusti 2012

Life is good (va e pissgult?)

Somsagt, en av de bästa helgerna/veckorna i mitt liv :)
Kan även tillägga att sommaren 2012 har varit bästa
sommaren ever! Denna måndagsmorgon däremot...
Fyfan. Började med en jättemegahemsk dröm som jag
hoppas att aldrig händer, fortsatte med megaont i magen
(vilket fortfarande håller på). Dagens to do är att hitta en
present till min lillasyster som fyller år imorgon :)
Då blir det dessutom att fara till Maxmo för att fira :)
Men jag ska berätta lite mer detaljerat om denna fantasktiskt
bra vecka som just har gått:

Måndag: På kvällen var det symöte (XD) hos Görans, dit
även Konrad och Sture kom, trevligt :D

Tisdag: Kall solning vid Fäboda, jag låg mest under min
handduk och dödade myror, men najs i alla fall :P

Onsdag: Blev upphämtad av familjen och körde mot Kalajoki.
Vi hade hyrt en jättenajs stuga (jag fick eget rum med glasdörrar).

Torsdag: Jukupark, kul men kallt och skitväder :( Senare på kvällen
gick vi ut på sandbankarna fast det vågade vitvågor!

Fredag; Hemfärd. På kvällen for jag med Jani till Netti där jag träffade
en massa folk jag kände :D Vi hann även till Melody, där jag faktiskt
hade riktit kul trots att jag var nästan nykter (även om vissa utlänningar
tror jag var megafull wtf??) och hade skitobekväma skor. Hatar att
folk säger att jag var skitfull till andra när jag inte alls var det, tack så
mycket liksom.

Lördag: På lördagskvällen blev det utgång igen, men först spelade vi
ringen (vilket vi förövrigt gjorde på fredagen också). Skitkul, och jag
sportade med att försöka dricka så lite som möjligt och klarade hela
spelet på bara en öl :P Dessutom var jag bitch ett tag utan att ngn märkte
det XD Senare på kvällen for vi ut igen, och även denna kväll träffade
jag en massa känt folk :D Kvällen avslutades på bästa sätt och jag
älskar min pojkvän <3

Söndag: Körde runt i halva stan 3 varv, och prickade sen av en punkt
i min sommarlista 2012 vid sandåsin. Blev också halvt orolig att
Göran var kidnappan, vilket hon lyckligtvis inte var. Gav även ett jättesmart
råd till Sture Ipa :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)