23 juli 2012

Jag lever :P

Och så var Jeppisdagarna slut.
Jag blev väldigt besviken på marknaden i år, det fanns ju skitlite
saker, och jag hittade drömfångare på endast ett ställe (och dom
var inga fina :( På fredagskvällen var det fest som började hos
Violas, naaaaajsnajs att träffas alla fyra (plus tonfisken) igen :D
Kvällen började alltså skitnajs, men slutade skitbajs. Thats it.

På lördagen var det min och Janis halvårsdag, som började med
olika grader av krapula. På kvällen for vi till Larsmo för bastu,
badtunnebubbelbad och grillning, najs :D Sen for vi vidare in
till stan i en Cadillac (!!) ;D Jag for iväg med Ida på pisspaus
till mitt, vilket slutade med picknick på golvet XD
Tillsist ringde Viola och undrade var vi var, och då blev det
bråttom till stan igen, till Subway där alla åt utom jag :(

Sen for alla hem utom jag och Viola som gick omkring och
pratade med lite olika människor, tex; Eleh, Frej, random
fulla personer osv. Sen kom Jani också med, och när
klockan närmade sej 3 for vi hemåt.

Bästa halvårsdagen ever har jag konstaterat. Inte för att jag
nu har haft så många halvårsdagar förut (noll, för att vara
exakt), men endå klart bästa! :) <3

När jag vaknade igår mådde jag riktigt bra, och efter lite mat
åkte vi iväg till Larsmo för att hämta min bil som lämnat där.
Sen var det mysdag som slutade med bastu, och med att Jani
skrämde mej så jag aldrig vågar gå ner i källaren igen.
Tack så mycket :(

Idag vaknade jag som vanligt halv 7, for hem till mitt, somnade
en åttatiden och vaknade halv ett. Inatt sover jag hemma, vilket
betyder telefonen på tyst och låååååång sovmorgon :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)