14 juni 2012

...

Ååååååh, vad faaa....
Just som jag trodde att jag var av med en jobbig person så kommer
en annan jobbig person. Jag blev så deprimerad att jag gick
till min säng och surade, men det tänkte inte Viola tillåta,
så hon drog av mej täcket och hotade mej med ett mjölkpaket,
vilket slutade med att hon attackerade sej själv med det
istället :S Jag blev iallafall uppmuntrad av Idas inlägg (här skulle
det vara en länk om jag visste hur man gjorde), vi saknar
dej också vår tardtrollsräka! :D Ikväll ska jag tröstäta pringles
och choklad pga. mitt just nu sugíga liv, och på lördag
ska jag och min shoppingqueen tröstshoppa. Så det så.
Känner mest för att gräva ner mej under ett äppelträd just nu.
Ja, precis så skit känns det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)