14 maj 2012

Depp-inlägg

Det normala att göra när man får veta att man har två dagar
ledigt är att sjunga högt av glädje, men min reaktion blev:
"Va? Int har ja tid att va leedi!?"
Jag är stressad. Jag har 2 veckor på mej att få klart klänningen,
portfolion, modeuppgiften, finskaföhör x2, moddeföhör,
trikåprov och en hel del småsaker. Dessutom ska det bestämmas
vad jag ska skriva i studenten i höst, allt med Tysklandresan ska
fixas osv. Dessutom borde jag städa hela lägenheten, men jag
har fan aldrig tid! Och så fick jag veta att vi är lediga på torsdag
och fredag!? Fuck. Nåja, ikväll ska jag öva till trikåprovet,
skriva av lite papper, fixa lite med portfolion och börja med mode-
uppgiften. Imorgon har jag bara 2 timmar, så resten av dagen
ska jag fixa student-höst-grejjen och sy på klänningen.

Jo, jag vet hur otroligt intressant det var att läsa detta :D

Nu ska jag ta en dusch och sedan sätta igång.
Jag är megapeppad och ser framemot läxorna såhäär
mycket (inte mycket alltså). 
Hoppas ni alla andra har ngt roligare att göra,
tex äta uppvärmd gröt :D

Bild av en mur från Turkiet. Den finns en snuskig historia
att berätta om den, men eftersom jag inte vet riktigt vem som
läser min blogg låter jag bli, hehe ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)