15 april 2012

Hälgen hittils

Det här har varit en superhelg! :D Fredagen var som sagt
jättenajs, och så har vi då lördagen ;) Började vid Violas
dit det kom mer och mer folk, så jag han prata med allt
från pargasbor till kokkolabor :) Sedan for vi (med ett litet
stopp för mat) till melody, där jag dansade så fötterna nästan
föll av! Sen när man tar paus ibland är det kul att bara titta
på de som dansar också, vissa är ju verkligen, ehm, bra XD
När jag skulle gå hem var jag enda som skulle åt mitt håll,
och då kom förståss ett creep efter mej -.-
Creepet följde efter en bit och sa ngt på engelska, fast både
han och jag helt uppenbart var från Finland :S
Det roliga var att jag inte fattade vad han sa fast han upprepade
det 3 ggr, så tillsist sa jag bara "No" och då vände han tvärt
om och gick tillbaka :S Nåja, jag kom hem levande,
och slet av mej en massa serpentiner innan jag somnade :)
Skitkul kväll men najsa människor, enda dåliga var att
min pojkvän inte kunde vara med :(
Meeeeen, vi tar om det nästa hälg ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)