20 april 2012

Fattar intee

Blogger har nytt utseende som jag inte fattar ngt av + att det
inte verkar fungera riktit än heller :S Därför jag inte har
uppdaterat :)

De senaste dagarna har jag pluggat finska,
planerat resor, umgåtts med pojkvän & haft kul med vänner.
Planerna för kvällen är inte helt klara, men det blir antingen
Melody eller myskväll. Elr ngt mittemellan.

Arbetet med min sista klänning för denhär årskursen
har kommit igång, och går nu sådär. Jag underar om jag
tog för mycket på mej, men nog ska det väl gå :)

Därhemma har vi kattungar och jag skulle så vilja ha en,
men jag får väl inse att det inte är riktigt realistiskt eftersom
jag kommer att vara borta så länge i sommar :/

Jag har testat att ha en böjlig tungpiercing i plast, men
jag tuggade på den så mycket att jag blev rädd att den
skulle gå av, så jag bytte tillbaka till metall :)

Insåg just att det bara är typ 6 veckor kvar i skolan,
och bara 2 tills Turkiet! :D
Imorgon har jag även friat i 3 månader <3

Idag trotsar jag vädret och har kjol, strumpbyxor (tjocka
visserligen) & jeansjacka. Eftersom jag ändå tar bilen
spelar det ingen roll, jag skulle lika bra kunna fara i bikini
till skolan. Det skulle ju dock bli aningen konstigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)