26 mars 2012

Moooi

Jag vet att hata är ett starkt ord, men jag kan ärligt säga att jag
HATAR min dator. Så. Annars har min hälg varit superbra,
förutom några timmar i lördags. Söndagen var en av de bästa
dagarna i mitt liv <3 Idag ska jag städa (som vanligt då),
och imorgon ska jag på bio! Och på lördag är det dansgala :)
Jag måste seriöst börja fundera på vad jag ska ha på mej.
Seriöst. Förutom det har det väl inte hänt så mycket...
Just nu har jag matrast + håltimme, vilket blir ca 2 ½ timme.
Not bad :D Jag börjar få mycket seriös sommarlängtan här.
Jag vill ha bikini och söta klänningar! 
Tyvärr är det 10 veckor kvar -.- Hur ska man orka...
Fick föresten prova ett par skitsnygga och bekväma
skor ihäljen, och jag vill också haa!
Nu ska jag leta bikinis på nätet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)