14 mars 2012

Ishockey, min nya favoritsport?

Kollade i min kalender imorse och såg att trikå tydligen ska
vara klart nästa vecka, oops! Därför har jag nu jobbat med
min portfolio i en timme, skulle gärna fortsätta, men det måste
torka imellan. Imorgon ska jag till skolan och skriva ut lite bilder
också, siktar på att få det färdigt i hälgen.
Om jag hinner är en annan sak, helgen är redan totalt fullbokad
med melody, roliga människor och ett våldsamt spel (??).
Kul låter det i alla fall, tur att det bara är 2 dagar kvar.
Imorgon ska jag fixa klart löshåret också. Och så ska
jag till Optima... Vilket jag inte alls har lust med...
Idag är det Emmas födelsedag, det firade vi med Vietnam-mat :D
Nu funderar jag på att börja laga läxorna (omg skojjar du!?),
jag ska nämligen och se på ishockey ikväll (OMG SKOJJAR DU!?).
Eh, ja. Testar på lite nya saker ikväll. Göra läxor och se på ishockey,
2 saker jag är very mycket intresserad av. Or not...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)