15 mars 2012

15 Mars 2012

Okej, så dagen började sömnigt efter ca. 4 timmars sömn inatt :/
Jag var ju på ishockeymatch igår, sedan i bastu & dricka öl,
känner mej som en riktig finne! :P
I alla fall, pga. sömnbrist kombinerat med chill lektioner har
jag skrattat 90 % av skoldagen. De resterande 10 % grät jag
när jag fick veta hur mycket läxor vi har.
Efter skolan hoppade vi i bilen och åkte till Optima, där jag snabbt
blev på sämre humör... Fick bla. veta att vi ska skriva ett trikåförhör,
vad roligt. Det är ju inte så att vi har fullt med läxor och grejer redan, nejdå.

Insåg idag att jag inte riktigt hör hemma någonstans. Det var Viola
som sa det faktiskt, man hör inte riktigt hemma i JG, men inte i
Optima heller längre, en massa har förändrats sen vi for.
Jag har bestämt mej för att fokusera på studenten, för den behöver
man ju, och tyvärr hinner jag inte med allt annat som jag kanske
skulle vilja då. Sen ska jag ju förståss klara yrkes också, men jag
fattar inte hur jag ska hinna med allt.
Jag har bestämt mej för att prioritera, och skolan kommer
i första hand.

Ikväll ska jag laga läxor, laga portfolio & prova löshåret.
Imorgon och på lördag tänker jag inte ens röra en endaste
läxa. Förutom i nödfall. Det får bli pluggdag/krapula på söndag
istället :) 

Man måste ju få leva liksom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)