1 mars 2012

Har så tråkigt att jag funderar på att fara och sova bara för att...

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Daniela
Smeknamn: Dantte, Dolle, Dollus, Nela, Nena..
Låt som när du är ledsen sörjer till? Många olika
Beroende av: Juissi
Vem behöver du mest just nu: Johnblund
Vad tror folk om dig? Vissa tror jag är en osocial plugghäst & vissa en slampig fjortis, såå... :P
Stämmer det? Jag är väl ngt mittemellan :)
Vad får du oftast komplimanger för? Min rumpa. Blev mycket smickrad när en finsk gubbe kom och tafsade på mej vid bankautomaten. Not.
Brukar du skratta för dig själv? Ja :P
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: jag orkar seriöst inte hämta telefon & kolla.
Var bor du? Maxmo/Jeppis
Trivs du där: njaa
Sprit, cider, vin eller öl: Cider, elr sprit blandat med ngt
Brukar du bli för full: Inte nu längre
Vad har du för mobil operatör: saunalahti?
Är du allergisk i mot något: Nej 
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Utomlandslia!
Hur svarar du i mobilen: Hallå?
Vem ringde du senast? Orkar inte kolla det heller -.-
Antal timmar sömn inatt: typ 8
Sov du ensam: Ja :(
Tycker du om din pappa: Oftast :P
Brukar du komma i tid: Mer är vissa andra i alla fall -.-
När mår du bra: När jag har roligt
När blev du fotad senast: Minns inte
Hur känner du dig nu: UTTRÅKAD
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vit, rosa, röd, blå...
Är du smart: Smartare än dej i alla fall :P
Var du aktiv i skolan: Ganska
Vad saknar du: Pengar, hehe
Hade du en bra kväll igår: Ja :D
Favorit dryck på morgonen: Oboy/Juissi
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vardagar: 12, Helger: mellan 3 & 10 på morgonen XD
Är du blyg? Ja, men det har blivit bättre
Sysslar du med någon idrott: Nej, waaaaay to lazy :/
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej
Är du bortskämd: Jag tycker inte det
Vad gör du i morgon: Slalom, slalom babe!
Vad är det värsta du vet? Finska
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? ca 20-50 euro (mat är DYRT)
Vad behöver du just nu? Fest
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Lindsay Lohan, lol
Vad längtar du till? Sommar!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja :)
Vad är det finaste du fått? En ros <3
En speciell dag du minns: förra årets nyår :)
Hur gammal är du: 18
Tycker du om någon just nu: *fniss* neeeej inte aaaaalls *fniss*
Om fem månader: Festar vi innan skolan börjar
Du samlar på: Skräp
Gröna eller röda äppeln: Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Det gör jag inte. Jag slänger telefon i väggen :)
Vilken tid gick du upp idag: Ca 8-9
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja typ. Den är ju inte min riktigt men.
Har du strumpor på dig nu: Ja
Vad ska du göra ikväll: Klippa prislapparna av mina nya slalomkläder :D
Är det okej att gråta: Ja absolut
När grät du senast: Hmmm, jag minns inte?
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Slösa på både nyttiga & onyttiga saker
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nä, jag lägger heldre pengar på ngt annat.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 10-2
Har du piercing: Ja
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Tror nog det
Solar du ofta: När det är soligt
Är du bra på att laga mat: Jag blir bättre och bättre :)
Gillar du att dansa: Ja, inte för att det ser fint ut men B)
Är du flygrädd: Jag vet inte
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten/Limsa
Vilken är din favoritglass: Jordgubb <3
Tror du på ett liv efter döden: Ja. Ja vill bli en giraff, okej?
Tycker du om sushi: Har bara smakat 2 bitar, en var god och en var äcklig, så jag kan inte riktigt bestämma mej.
Vad äter du helst när du ser på film: Chips
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls, definitivt
Vilken ögonfärg har du: Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nej usch
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: Inget just nu... men till sommaren ska jag börja gå ut och gå igen.
Senaste låt du hörde: Ngn k-pop låt
Vad gör du på helgerna: Festar hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)