27 mars 2012

Funderingar en vacker marsdag

Här sitter jag och tänker djupa tankar. Eller så inte.
Jag försöker bestämma om jag ska göra en viss sak,
och jag vet inteeeeeee!! Grrrrrr!!! Tyvärr blir det nog nej :(
I alla fall, idag ska jag på bio! :D Och imorgon ska jag
kanske i bastun? Och på torsdag ska jag besikta bilen -.-
Och på fredag ska jag äta (i motsats till dricka, hehe).
Och på lördag är det dansgala! :D Just nu funderar jag
även på min dansgalenoutfit. För första gången i mitt liv
tänker jag fokusera mer på varmhet än snygghet. Kanske.
Jag måste i alla fall laga håret på ngt snyggt sätt.
Idag hände en väldigt pinsam men ändå lite kul sak.
Eftersom JGs mat är megaäckel brukar jag äta lite
knäckebröd bara, vilket resulterar i megahungrighet
de sista lektionerna. Vilket resulterar i högljudda
kurrningar i min mage. Det brukar inte vara sådär
jättefarligt, men idag var det så. Det hände ca 4 gånger
på mattetimmen, varenda gång med samma ljudnivå som
ett lyftande flygplan. Jag sitter där och blir knallröd i ansiktet
medan mina kompisar skrattar åt mej. Kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)