29 mars 2012

:)

Jag är helt galet trött idag. Det kan bero på att jag cyklade hem
halv 7 imorse, men vem vet. Igår skrev vi tyskamail, kollade
läseordning, åt glass och körde bil. Eller ja, Konrad körde,
jag satt i framsätet och Göran i baksätet var livrädd.
Sen cyklade jag nästan ihjäl me på väg till Jani.
Nu har jag i alla fall lite mer koll på alla mina läseordningar,
till min stora besvikelse har jag ingen ledig dag på provveckan,
men jag börjar i alla fall senare ibland, good.
Sen kollade jag in Optimas läseordning också,
och märkte att jag har finska. Oj, vad roligt....
Dessutom har jag minst en håltimme där jag antagligen
är helt ensam. Jag HATAR att vara ensam på håltimmar,
det är jättetråkigt!! Å andra sidan kan jag ju sy på klänningen
då, så det hjälper ju lite. Hoppas ni alla har en dålig dag,
mohahahahhaha.
Nejdå, jag skojjade bara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)