23 februari 2012

Update

Första dagen på Jakobstads gymnasium gick väl helt okej :)
Att byta från 2 tråktimmar/vecka till 16 tråktimmar/vecka var ju däremot inte så kul, 
meeen... Jag och Viola skämde ut oss lite, tappade bort oss lite och kände oss 
allmänt vilsna som man gör i en ny skola. Lärarna däremot verkar jättebra, i alla fall hittills :)
Efter skolan kom Jani hit. Vi gick till Prisma ett varv där vi råkade träffa hans föräldrar 
och jag lyckades skämma ut mej riktigt ordentligt XD Det verkar vara dagens tema.
Sen har jag också hunnit med lite städning och klädtvättning. Imorgon ska jag fixa pass, 
försöka hitta slalomskor, och köpa saker till min portfolio, tänkte nämligen försöka få den 
så klar som möjligt under sportlovet :) Nu ska jag hänga upp kläder, och sen blir det att
fara och sova tidigt ikväll :)

Februari 2009

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)