22 februari 2012

Happy all the time

Funderade om jag skulle ta ngn sorts bloggpaus, men så
kom jag på att det skulle ju vara ganska tråkigt.
Men i fortsättningen ska jag bara skriva om bra saker.
Det kan ge intryck av att mitt liv är perfekt, vilket
det ju nog inte är, men just nu är det väl helt okej.

Bra saker som har hänt idag:
* Min andra trikåklänning är klar :D
* Jag har sovit 5 timmar nu på eftermiddagen.
Oklart om det faktiskt är positivt.
* Jag har ätit på Zaigon (hur man nu stavar det?)
Maten var åtminstone jättegod.
* Jag har ätit två mini-spirellos ikväll, det är JÄTTEGODA!
* Vi fick se treornas yrkesprov idag :) Många fina klänningar,
jag längtar tills jag ska sy min :)
* Sommarens Lia-planering verkar gå framåt.

Det var allt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)