15 februari 2012

Tänkte informera er om vissa saker

* Jag älskar Spirello-glass. (Nej det heter fan inte twister!!)

* Jag har just ätit 2 spirello i min ensamhet, och jag funderar allvarligt på om jag ska trycka i mej en till.

* Lösnaglar passar inte på mina naglar. Jag fattar inte varför?

* Från och med nu älskar jag alla hjärtans dag. Tycker alla ska göra det.

* Jag vill köpa nya skor. Helst rosa eller blå eller ngn kul färg.

* Jag har inte färgat mitt hår (förutom semi-färger) sedan före jullovet :O

* Ljusrosa hår är typ det coolaste som finns. Får se när jag färgar mitt eget.

* Nu hämtar jag en till glass.

* Imorgon ska det handlas mer glass. Och juissi. Och mjölk.

* Han som bodde i denhär lägenheten förr lämnade kvar ett halvt paket kondomer. tack tack.

* Jag hatar att diska. Men jag tror inte att det märks.

* Nu är jag törstig.

* Jag hade egentligen lust att skriva en lista, inte dela med mej av nånting. Därav den mycket tråkiga informationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)