16 februari 2012

Gullig kisse

Idag har jag umgåtts med min pojkvän, umgåtts med min pojkvän
och umgåtts med honom lite till (umgåtts är ett löjlit ord enligt mej).
Han ska nämligen tävla i FM (!) i helgen så jag kommer inte att se
honom förrän på tisdag :'( Men jag ska såklart hålla tummarna :D
Just nu sitter jag och äter ris med currysås som jag har kryddat
så mycket att jag kan spruta eld om jag vill. Men det vill jag inte.
Idag har jag hunnit sy en hel del på min klänning i printers,
och bara jag nu får det att passa någongång så ska jag klippa
ut i det riktiga tyget, om det nu kommer någongång.
Oh yes, imorgon är det fredag och då åker jag heeem :D
(Jag tror inte att jag någonsin förut varit såhär excited över det)
Jag tänkte att eftersom nu inte Jani är här så kan jag ju passa
på och ta dendär lugna alkoholfria hälgen jag har tjatat om i över
en månad. Jaja.Kom just på att imorgon ska vi sy brudklänning.
Jippiii... Jag ser framemot det så inte alls.

Update: kom just på att eftersom vi ska sy brudklänning
imorgon kan jag inte sy egen klänning.
Men sen kom jag på att jag kan sy den tiden då
alla andra röker eller pratar med sina kompisar.
Rasten då alltså. För jag får ju inte röka för mamma
och jag har ju inga kompisar :P hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)