10 januari 2012

Busy

Saker som ska göras denhär veckan:

På onsdag (imorgon), ska jag skriva sista ajokaista-grejen på bilskolan (yes, klarade 2 redan), dessutom ska jag köpa hörlurar (mina är sönder, och reserven är försvunnen) & birthdaypresent åt min bror. Sen kommer en del av familjen hit och hjälper mej att flytta från internatet & den andra lägenheten.

På torsdag ska jag städa, städa & städa lite meer.

På fredag ska jag umgås med några kompisar :)

På lördag (DÅ FYLLER JAG 18), och då blir det en hel del firande antar jag :D

På söndag vet man ju inte riktigt, men jag kan ju gissa att jag har någon sorts skönhetsgrej elr ngt. :)

Bild från nyår, som de flesta antagligen vet så är jag blond nu :) Jag ska berätta allt om det i ett senare inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)