16 december 2011

Se till så att ni inte vaknar i ett dike

Nu är det fredag, och då ska jag förstås ut och supa
och festa tills jag svimmar. Not.
Jag ska ha lugn hemmakväll. 
Nej förästen, ännu värre, jag ska städa.
Jag ska diska, tvätta (förhand!), städa klädskåpet,
städa rummet, skriva inköpslista (kattmat),
och prova kläder. Usch vad tråkigt.
Sen måste jag kolla lite vad jag har kvar för julklappar att köpa också.
Igår gick jag igenom hela min ekonomi; vad jag har,
vad som far, vad jag får slösa osv.
Jag insåg att jag måste leva på makaroner ett tag om jag
köper allt jag vill ha :P
Nåja, jag ska i alla fall lata mej en stund och titta på film först,
och snart kommer en kompis hit och hämtar några blommor
som han har lovat att ta hand om (i will kill them otherwise).
Ha en bra fredag :)
Bild från i somras, påväg till en allt annat än lugn fredag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)