17 december 2011

Satans väder

Jag sitter här och har löjligt stor ångest över vilken sida jag ska köpa löshår från. 
Finns både för & nackdelar för båda.
Sen har jag ett annat stort beslut att fundera på också, 
nämligen hur länge jag ska vara i London(!) i sommar.
Lite knepigt det där, ju längre jag är borta desto mindre hinner jag sommarjobba, 
(och desto mer hinner jag spendera). Och det betyder leva fattigt resten av året typ :/ 
Å andra sidan, när jag nu äntligen far nånstans vill jag ju ta vara på det
och faktiskt vara ett tag.
Idag har hela min familj kommit hit till Jeppis, men just nu är bara min lillasyster här 
eftersom de andra är ute och köper julklappar hjälper tomten ;)
Senare idag ska vi titta på en lägenhet :D Jag har försökt att inte ha för stora 
förväntningar & förhoppningar, men det är så svårt för jag är så excited!!
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll,
jag hade hoppats på att göra ngt roligt med kompisar, 
men eftersom alla är upptagna verkar det som om jag får hitta på ngt själv :/
Nåja, att vara hemma är ju gratis i alla fall :P Och så kan jag ju alltid öva på ajokajsta.
Min plan är att öva ihjäl mej på det under jullovet, och när jag kommer tillbaka till Jeppis
ska jag klara det vid bilskolan så jag kan boka teoriprovet.
Å andra sidan verkar jag inte behöva ngt körkort nu mittiallt, för min bil är tydligen sönder. :(
Nåja, det fixar sej. Vad som inte fixar sej är min cpmikro. Jag försökte ju laga popcorn för
ett tag sen, vilket slutade med massa rök och svarta popcorn.
Igår försökte jag igen, och det slutade
exakt likadant. Jag stod och kollade varenda sekund, och direkt påsen fastnade öppnade jag
och fixade så den snurrade igen, och ändå failade det!
Jag tror det är fel på mikron och inte på mej.
Såhär fast med ännu mer snö såg det ut för några dagar sen. Nu är det typ inget kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)