27 november 2011

A Little More Personal

Hej :)
Jag har bestämt mej för att börja skriva lite mer personligt också i bloggen ibland, 
om nu någon är intresserad :)Så här är dagens jättespännande planer: Damsuga, diska, städa, tvätta... 
Yes, vad roligt det låter! Not. Jag har absolut ingen lust eller ork att göra ngt av detdär, 
men påsamma gång känns det liiiite roligt, för sånadär saker måste man ju göra när man bor i lägenhet, 
och det gör jag! :D Jaja. 
Helgen har varit rolig, (även om jag hade lust att dunka huvudet i väggen igår pga. huvudvärk+illamånde, 
fast det var ju mitt eget fel :P) och nästa helg blir förhoppningsvis ännu roligare ;) 
Men först ska jag genomlida hela veckan. 
Bilskola måndag och tisdag, bilskolelektion på onsdag, halkbana på fredag. 
Och nån dag ska jag hem och kolla in MIN NYA BIL!!! Jepp, jag är bilägare nu :D 
Jag ska passa på att ta några bilder då, så ni får se. Bara ca 7 veckor kvar nu :D 
Det känns verkligen som om jag håller på att bli vuxen nu, med bil och nästan-lägenhet och allt :P 
Det blev ett ganska random inlägg dethär, men nånting måste jag ju uppdatera med :) 
Förresten ska jag antagligen och sy på tisdag, så snart kommer det nog upp fler klänningar här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)