1 maj 2017

Snart semester

Gomårån, å glad första maj! ^^
Jag har befunnit mig i Jeppis hela helgen, och i lördags
firade vi Bella med spelkväll och en jätterolig spontan
utgång till nyrenoverade Melody. Vappen (igår) spenderade
vi i sängen tittandes på netflix. Annars så kan jag meddela
att den här veckan har jag en lektion och inget jobb! Jag har
faktiskt ingen jobb alls denna månad före jag börjar sommar-
jobba igen i juni, så i slutet av maj har jag semester ^^
Dehär tre kommande veckorna har jag också väldigt lite 
lektionstid, istället ska jag laga färdigt lärdomsprovet och
förbereda presentation av det, laga en presentation i leadership,
samt läsa till ytterligare en tent. Jag känner dock att jag har
allt det ganska bra under kontroll, och att det värsta börjar
vara över ^^

Såhär såg min to-do lista för skolarbeten ut för 2 veckor sen,
nu har jag hunnit stryka över mer än hälften :D Idag ska jag
stryka en sak till, och påbörja en annan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)