15 april 2017

Glad Påsk

Vet ni, här går det framåt!
Jag skriver ju sällan ut vad jag får för för betyg här, 
men jag kan i alla fall meddela att finskabetyget var över alla 
förväntningar! :D Lärdomsprovet är också ganska långt färdigt,
och jag ska så småningom börja planera presentationen av det
som sker om en månad. I övrigt skolarbete har jag också kommit
en bra bit framåt, och jag har därför "slappnat av" lite gällande
skolarbete kontra fritid, vilket betyder att jag har läst några böcker.
Två av dem var riktigt bra, och en var superbra! Det var Uprooted
av Naomi Novik som fick årets första 5-stjärnebetyg. Annars så har
mitt påsklov inte varit sådär jättehuippu hittills (förutom att jag
är med Jani och har fått träffa en jättegullig hundvalp), eftersom
min energi är på botten, min dator är halvvägs i graven, mitt
torrshampo är slut, och Jani bara vinner i mitt favoritspel :(
Ett hårt liv. Hur som helst, Glad Påsk till er och må ni måla många
påskägg utan att knäcka dem, eller något ^^ Nu: Tacos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)