17 augusti 2016

Glömsk som en guldfisk

Hej!
Jag har faktiskt råkat glömma bort att jag har en blogg lite...
*skäms* ^^ I övrigt har det nu inte hänt så mycket att skriva
om heller. Jag har jobbat, umgåtts med vänner, festat och
såklart spenderat en hel del tid med Jani <3 På lördag jobbar
jag sista passet, och sen blir det en och en halv vecka ledigt
före skolan börjar igen :) Kanske blogglusten kommer tillbaka
när jag bosätter mig permanent i Vasa igen? Hur som helst,
i söndags kom jag och Jani överens om att lördagskvällen
var en av bästa nånsin, vi hade så himla roligt (vid melody!?).
Jag kan ju också meddela att jag har läst lite dåligt i början
av månaden, men nu har jag just läst om The Lumatere Chronicles,
och ska börja med The Seven Realms Series, så det tar sig.
Istället sydde jag mycket i början av månaden, men nu har det
stannat av istället :/ Och idag ska vi laga sushi!


Såhär såg det ut när mamma och jag lagade sushi för några veckor sen
*dregglar*


Min arbetsfrisyr. Enkel att göra och passar himla bra
med utväxten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)