11 februari 2016

Boklängtan

Hejsan svejsan. Dags för ett inlägg om vilka böcker jag ser
fram emot att läsa inom den närmsta tiden! Annars så fick
jag redan idag svar från Adlibris, och de skulle skicka en
ny bok till mig utan extra kostnad, nice :D

Böcker jag har och vill läsa men inte kan för det är
svårt att läsa flera böcker samtidigt och jag läser redan en:


Mina nya böcker som jag fick igår alltså. Jag har ganska låga
förväntningar på alla dessa, men samtidigt är jag superexited att
läsa dem och se vad som händer? Och om man har låga förväntningar
är det ju större chans att de infrias ^^

Böcker jag vill låna från biblioteket:


De tre extra Harry Potter böckerna ^^


Och så dessa tre, som jag tror att kommer falla mig i smaken :)

Boken som jag vill låna av Bella bara hon läser ut den först:


Böcker som jag vill ha:


En Sarah J Maas-bok, den omtalade Truthwitch, och Untamed,
som är en extrabok till A.G. Howards Splintered-serie. (jag läser sista
boken Ensnared just nu).


Och så två mycket efterlängtade böcker som kommer ut först om
flera månader!! Ser ni vad det står?? HARRY POTTER!!

 När jag åker till Jeppis på praktik ska jag passa på att utnyttja
deras bibliotek också ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)