22 november 2015

More books

Efter att ha svurit i en halvtimme och haft ett mindre
vredesutbrott lyckades jag igår connecta datorn och
telefonen via bluetooth och fick därmed flyttat över
mina bilder wohoo! :D By the way var jag också och
såg Mockingjay 2 på bio igår och den var awesome,
så gå och se den. Men nu to the books:


Boken längst under är då alltså en normaltjock bok. O.o


Winter är den 823 sidor långa avslutningen på The Lunar Chronicles,
och den har jag självklart redan läst ut (på ett dygn).
4/5 fick den, för även om det var kul att återse alla karaktärer
och i stort en bra bok kändes den lite väl lång, samt lite väl
lik hunger games ibland. Men absolut läsvärd, även om det inte
var bästa boken i serien :D


Illusions of Fate visade sig vara en ganska tunn bok,
med ett superfint omslag!


Grave Mercy tror jag att passar in riktigt bra i min
medeltidsobsession som jag har just nu ^^


Rebel Spring är andra delen i Falling Kingdoms serien,
och denna läser jag just nu :) Gillar, förutom det faktum
att Cleo är så otroligt barnslig ibland. Himla irriterande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)