22 oktober 2015

Symaskinen går varm

Ni vet den där kicken man kan få? Vissa får den av droger, vissa av
att köra fort, vissa av att åka karusell, vissa av surgery (jepp, kollat
lite för mycket på greys anatomy nu igen ^^), men jag får den av
att sy. Inte alltid, men ibland kommer de där dagarna, när jag sitter
och syr flera timmar i sträck, och jag är så inne i det att jag glömmer
både läxor, mat och resten av omvärlden. Ni vet ju att sömnaden har
gått lite dåligt de senaste månaderna, jag har varken haft tid eller lust.
Men I´m back! Idag har jag suttit och sytt 9 ½ timme i streck, och det
var awesome! Jag håller på med den där jacka/kavaj-saken jag skrev
om för någon dag sedan, och det blir sååå braa!! :D Jag är så excited,
och det är så himla roligt att jag är igång med sömnaden igen! :D :D :D

PS: Som oftast när jag syr upp något nytt mönster och det blir bra gör
jag flera olika i olika mönster och tyg... Och därför jag redan två tyg
som jag funderar på att sy upp flera plagg i ^^
I love this ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)