29 september 2015

Och så lite random information:

Hehe, lika bra att ta alla inlägg på en gång nu när jag är i farten :P 
Jag har haft en riktigt rolig helg, med bio, mys, och kompisar! 
Sömn har det dock varit lite värre med! På fredagen for jag, 
Jani, Bella, Fiddy och Robert till en villa, där vi åt god mat och bastade. 
Sen orkade vi inte fara hem igen, och jag och Jani sov därför på en 
minimal soffa = yttepyttelite sömn. På lördagen blev det villan 
igen efter bion, och denna natt hade vi faktiskt tänkt sova där, 
men så visade det sig att några andra redan hade tänkt övernatta där, 
och vi begav oss därför tillbaka mot Jeppis... och efter att vi hade 
köpt mat och jag och Bella hade blivit runtkörda av en bil 5 varv 
(varav två baklänges), så hamnade vi till sist i Janis lägenhet, 
där vi tänkte spela kort. Men det orkade ingen, så alla somnade. 
Pga lite sovplatser fick vi sova tre i Janis säng = trångt igen, 
+ att vissa i gänget snarkar som träborrar = ännu mindre sömn denna natt. 
Det var å andra sidan väldigt värt det, för oj vad jag har skrattat ihelg :D

Annars, en sak jag har funderat på; vad mycket jag har att göra 
nuförtiden! Fastän jag är ledig väldigt mycket hinner jag inte alls 
med allt jag vill! (läsa, rita, sy, läxor, Jani osv.) Hur ska jag kunna 
jobba heltid sen, jag kommer ju inte hinna med någonting!? 
Nåja, jag fungerar ju som så att ju mer jag har att göra, 
desto effektivare blir jag. För det mesta. :)

Förresten var förra inlägget mitt åttahundrade. Hipp hurra.


Och så en sak till; jag minns förut, (fram till för ca. 2 år sen kanske?),
när jag alltid redigerade bort ringar under ögonen, finnar och
detdär födelsemärket jag har i pannan. På varenda bild jag lade
upp någonstans. Lol. Ain´t nobody got time for that!
Jag tycker jag är snygg ändå ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)