29 september 2015

Bathroom

Mitt badrum är färdigrenoverat!!! Och det blev skitbra!!!
Jag funderar allvarligt på att bosätta mig där. Resten av lägenheten
kan hyras ut åt någon annan ^^ Nej men seriöst, jag är så himlans
nöjd! :D Det som har gjorts är då att den gamla lavoaren och spegel-
skåpet har bytts ut p.g.a. supergamla och slitna, och så har nya fått
flytta in, plus ny belysning, ett skåp och så har min tvättmaskin
tagits i bruk också. Jag har ingen "före"-bild, så ni får helt enkelt lita
på mig när jag säger att det blev sååå mycket bättre :D
Förvaringsutrymmet ökade också rejält, så nu behöver jag inte ha
smink och hårsprej på skrivbordet och toapapper och extra shampoo i
garderoben, utan där fick jag också mer rum. För att inte tala om hur
mycket plats tvättmaskinen har tagit under hatthyllan ^^
Så, let´s see...


När man kommer in, mysig matta på golvet ^^


Där i mitten skymtar min älskade minispegel, som jag har
saknat att kunna göra ordentliga frisyrer!


Och så en (plast)blomma för extra trivsel ^^
(Jag har t.o.m. stoppat dit ett ljus)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)