28 augusti 2015

Snart börjar hösten

Idag har jag min sista jobbdag! :O Konstigt.
Sen blir det en välbehövlig helg (i jeppis, igen för fan. Efter denna
helg ska jag bosätta mig i Vasa permanent och inte förflytta mig en
centimeter utanför på flera veckor!!)

Och på måndag börjar skolan. I och med att jag byter studieort är mitt
schema helt åt... och jag vet inte hur allt ska passa in. Jag känner redan
nu stressen komma krypande, men nej! Denna höst tänker jag inte hålla
på och stressa som jag brukar!! Det ordnar ju sig ändå. Får vara mitt motto.

Men sådär annars ser jag faktiskt fram emot skolstarten. Själva tiden man
spenderar i skolan är ju inte så lång, och jag kan riktigt bra sitta hemma och
plugga i min supermysiga lägenhet. Jag trodde faktiskt inte att jag skulle trivas
så bra som jag gör, så det är ju svinbra! :D

Igår hämtade jag hem min symaskin som varit på service, så en hel del sömnad
planerar jag också att hinna med i höst. Läsningen har också varit på topp
i augusti, och nu väntar jag på ännu ett bokpaket ^^

Och så kan jag ju nämna att jag igår lärde mig att göra en ny jättefin flätad
hästsvans ^^ Så ja, sådär i stort är livet ganska härligt just nu ^^
... vilket jag fattar eftersom jag tycker att helgens väderprognos kan beskrivas
som mysig. Det är nu Jani skulle fråga; "E do sjuk? Får jag känn på pannon diin?"



Ljuset faller så himla fint i min lägenhet. Svårt att få bra bild bara :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)