24 augusti 2015

Home Alone

Aaah, life in Vasa!
... när roskisbilen kommer kl 7 på morgonen och man tror
de river hela huset, och två timmar senare sätter byggjobbarna
igång cirkelsågen utanför. #nosovmorgon

Hur som helst, vet ni vad den absolut bästa saken med att bo själv är?
Att jag kan göra vad jag vill! (nåja, jag kan ju inte börja riva lägenheten
eller begå brott eller så), vad jag menar är, att jag kan låta alla mina
små egenheter och fjantigheter go bananas! Saker jag gör när jag är ensam
alltså;

* Pratar med mig själv. Det gör jag visserligen bland folk också, men det
når helt nya nivåer när jag är ensam några timmar/dagar.

* Äter vad jag vill när jag vill. Inlagd sparris och broiler mitt i natten?
No problem!

* Gör allt på en gång. Lite dator, lite färgläggning, lite städning...
och ingen behöver veta hur inkonsekvent jag är! Allt detta under intressanta
konversationer med mig själv förstås!

* Ser på youtube. Och skrattar högt för mig själv.

* Går klädd i vad fasiken jag vill. Bikini, naken, totalt omatchade kläder,
det spelar ingen roll, för ingen ser! :D Om inte någon creepar utanför fönstret förstås... huvvadå

* Badar i badkaret. Utan störningsmoment ^^

* Är mig själv helt enkelt :) Freedom! ...att vara hur knäpp jag vill! ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)