31 juli 2015

Trevlig helg!!

Wohoo, nu är det tredagarshelg och mitt städjobb är officiellt slut! :D
Inget fel på det, men känns bra att komma tillbaka till vården ^^
Igår fick jag ett krafttag någonstans ifrån och sorterade igenom en
mängd olika lådor med tyg, kläder, saker osv. här hemma.
Och idag har jag betalat räkningar. Baksidan med att ha en lägenhet
alltså, man nästan gråter när lönen far iväg :,(
... Men det är nog fasiken värt det!
Nu ska jag tränaduschapacka och snart får jag se Jani igen! :D

Och så lite random bilder i random ordning för jag orkar inte
flytta om dem...


Söta Nisse på jobbet ^^


Jag med mitt superblonda hår :D


Ett berg i Purmo


Stackars Jani som inte orkade använda skor :P


Gullig grannkisse vid Janis hus


Jätteräkor vid Asian Garden. Helt ok, men ej värt priset.


Och så vår egen supergulliga katt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)