12 juli 2015

Halva "sommaren" kvar

Och så var ännu en helg av sommarlovet förbi. Halva har väl 
gått nu? Voi huhhu. Liite avundsjuk är jag nog också på alla
som får semester, t.o.m. Jani får tydligen en vecka.
...samtidigt som jag har fulltid såklart. Ingen skillnad hur mycket
semester någon av oss har, vi får fasiken aldrig vara lediga på
samma gång :( Nåja, får försöka fokusera på det bra...

... vilket denna helg har varit. Totalnyktert, motorcykelåkning,
pilbågsskjutning (vilket inte var så lyckat för min del), mycket
god asiatisk mat, och så en Jeppisrundtur. Najs najs.

Den inkommande veckan har jag förutom mina 38 arbetstimmar
en hel del på mitt schema, såsom lägenhetsfix, träning, rumsstädning,
bokhyllebyggning, klänningssömnad och möjligen hårfärgning.
Jag har ju egentligen velat färga håret ända sedan i våras, men tänkte
att nej det får solblekas under sommaren. HAHA av vilken sol då??
Nä just det. Så bara jag nu får tid och ork ryker utväxten. Även om
det såg riktigt häftigt ut med tyska utbakade flätor.
Kan dock hända att jag hinner ändra åsikt här.
Godnatt.

Och så i brist på annat; lite random bilder.
Från när jag och Bella sprang runt någonstans bakom Kärklax.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)