5 maj 2015

Pictures

Nåja, efter att ha skrivit förra inlägget for jag på skoj och
funderade vilka böcker jag ska beställa senare denna månad.
... och insåg att alla är tydligen utkomna, så varför inte beställa nu?
Ja, varför inte? Done. Fyra böcker påväg hem till mej, check!
Som alltid efter att ha beställt böcker blev jag på bra humör, 
och fick t.o.m. energi att flytta över bilder till datorn. Så nu blir det
bildbomb här! En hel månad har jag att bjuda på.

Före jag flyttade var jag ut och gick nära ån en sista gång...

Och så åt jag sushi ur frysdisken. Helt ok.

(åt förresten likadan sushi igen i helgen, 
och denna gång var den godare)

Tom lägenhet, med snygga bilen fullastad!

Åt pizza i Åbo så vi skulle orka köra hela vägen hem.
Av min enorma pizza orkade jag äta en fjärdedel.

Hemma hittade jag en söt katt! <3

Och i Violas lägenhet hittade jag en till!

Söt! ^^

Sabrina hittade en bra sovplats i min låda.

I torsdags var det vappenmaskerad på praktiken,
och jag var en prinsessa ^^

I lördags? Söndags? for jag och Jani till
Strandcamping för glass!
#nyasolglasögon

Bevis på att Jani var med :P

Pizza från Tesses cafe, med lax, räkor, citron, ruccola,
sparris och pesto. Väldigt god, men Nabbens är bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)