7 maj 2015

Glad idag

Igår var jag sjuk, men idag är jag nästan frisk igen och
glad som aldrig förr. Mitt humör är nästan löjligt mycket
styrt av vädret, så när solen sken för fullt i dagens mulleskog
lämnade det liksom kvar resten av dagen också. Sen jag kom hem
har jag sytt, lagat skoluppgifter, tränat (!!!) och läst lite. Jag borde
ännu ikväll städa mitt rum, kan bli lite pinsamt annars när Jani
kommer hit, eftersom jag tvingade honom att städa sitt rum inför
min ankomst förra helgen ^^ Annars så har jag också planerat in
både motion och hårfärgning med Bella nästa torsdag, najs med
ledigt mitt i veckan liksom. Och imorgon är det fredag! :D

Lägger upp denna bild igen eftersom jag gillar den så.
Såg dock först nu att vad i hela världen gör min hand??
Haha, seriöst varför är mitt långfinger superlångt!? XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)