21 maj 2015

Bookdelivery!


Egentligen hade jag beställt 4 böcker, men en blev inte skickad.
Nu är den dock tillgänglig, så får se om jag 
beställer den + en till snart...


Ice Kissed, med det urfina omslaget är fortsättningen på Frostfire.
Ska bli mysigt att komma tillbaka till den världen igen!


Och här är de båda, älskar omslagen, men det visste ni ju redan ;)


The 100 - Day 21. The 100 böckerna är ju inte alls lika som serien,
och serien är helt klart bättre. Ändå är det ngt som lockar med
böckerna också. Misstänker att det är allt pussande mellan Clarke
och Bellamy, som man ju inte får i serien direkt. I´m waiting,
liksom... Dessutom är böckerna ganska korta och med stor text,
så jag läste ut denna på en kväll :)


Omslagen tillsammans, tycker de passar handlingen väldigt bra :)
Ska definitivt beställa tredje delen så småningom!


Sätt mig i brand! har jag redan läst (lånade från biblioteket),
men pga. omslaget och billigheten (pocket, 5.50) + att jag har
de två föregående böckerna ville jag förstås ha denna också.
Förövrigt helt bra bok.



Wow.


Look at it!! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)