24 mars 2015

Vårfeelis

Alltså det är ju otroligt hur mycket lite solsken kan göra för
ens humör :D Idag startade jag dagen tidigt, steg upp kl. 8
och gick en timmes promenad. Sedan städade jag lite här
hemma och improviserade ihop ett soffbord av två flyttlådor,
det blir nämligen spelkväll ikväll med några kompisar :)
Mellan ett och halv fem har jag varit i skolan, där vi hade
första hjälpen. Jag har ju ungefär koll på vad det går ut på,
men det var intressant att veta exakt hur man ska göra, samt öva
på den rätta tekniken. Jag är ju inte världens starkaste människa,
så hjärt- och lungräddningen gick väl inte sådär jättebra, meeen.. :)
Bra att kunna är det ju :) På torsdagen skulle några från klassen
fara och ge blod, vilket jag också skulle vilja, men jag får inte
för jag är för lätt :/ Nåja, jag har nu på tre dagar tryckt i mig
2 chokladplattor och 2 chokladstänger, så kanske det ändras :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)