25 mars 2015

Down

Idag är jag på lite sämre humör, och för att göra en
socionomanalys på mig själv tror jag att det beror på att jag känner
mig oproduktiv. Jag har nämligen inte gjort annat än läsa och sitta vid
datorn idag, vilket ger en känsla av värdelöshet. För någon timme
sedan bestämde jag mig därför för att ta tag i lite läxor.
Det gick inte så bra. En av kurserna vi håller på med just nu är
himla förvirrande, jag har svårt att hitta material, vi ska tydligen ha
en lektion som inte finns på någon läseordning, det känns som om
jag har missat en massa osv. Känsla av tröghet när jag inte fattar något.
Nåja, jag har i alla fall skrivit en uppgift i hållbar utveckling som visade
sig vara inte så svår, så :) Men jaja, nya tag med produktiviteten imorgon
bara :) Spelkvällen igår var annars skitkul, en sak som jag definitivt kommer
att sakna med Åbo är alla roliga stunder med mina kompisar :)
Nu tror jag att jag ska laga något gott :)

Sommarkänslor eller vad av denna bild ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)