14 februari 2015

Animalprint


Om ni bläddrar i min "Färdigsytt"-kategori hittar ni flera olika
versioner av dessa väskor, men detta är nu då de tre senaste.
Jag älskar denna modell, och dessa är i perfekt storlek och
med fina detaljer. Älskar även det mysiga tyget ^^



Den tigerrandiga är min finväska just nu, och den har baconfoder
och gulddragked. Fodret kommer från första plagget jag sydde
på beklädnads (ett förkläde).



Den zebrarandiga var min arbetsväska när jag arbetade, just nu
är den dock proppfull med onödigheter sen jag flyttade O.o
Fodret är ju från äppelklänningen jag sydde för några år sen.



Giraffväskan är min skolväska, tyvärr börjar den se ganska sliten
ut :( Fodret är en blandning av överlopps från andra projekt, känner
ni igen vilka? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)