26 augusti 2014

Mycket att ta in

Första och andra skoldagen har gått riktigt bra. Igårkväll var jag
på speed dating med ca. 200 (?) andra ettor, och det var ju... intensivt.
Och väldigt roligt också, även om jag nu inte kommer ihåg särskilt
mycket information om någon O.o Anmälde mej just till en Intrositz
också, så får se hur detta går ^^ Annars trivs jag riktigt bra i lägenheten,
även om diskningen redan har lämnat på hälft. Jag tänkte ta en lugn
hemmakväll ikväll, förutom att jag är svintrött har jag som sagt en hel
del diskning samt uppackning att göra. Motion kommer förövrigt inte att
vara ett problem längre, eftersom jag har 3 km till skolan. Om jag då går
till skolan 2 ggr på en dag (kvällsevenemang ibland) blir det alltså
sammanlagt 12 km. Inte dåligt inte. Note to self; undersöka möjligheterna
till buss. Nu ska jag äta avocado :)

Jag ska försöka mej på ngt sånthär ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)