2 juli 2014

Sjuk

Min happiness från igår har dämpats lite efter att jag igårkväll
fick världens förkylning (WHYYY!?!?!?) men jaja.
Efter att ha längtat efter kinamat i över en vecka fick jag
äääääntligen det igår! Jag hade planerat att spara en del av
det (jag orkar ändå aldrig äta upp allt direkt), men tydligen
var jag så hungrig att jag orkade. Tänkte att nu behöver jag ju
inte äta mer ikväll i alla fall. Fel. Senare på kvällen åt jag resterna
av Janis pizza, och ännu lite senare åt jag halva Janis hamburgare.
Har även lånat Janis kläder (tyckte det passade in, haha!) Såå, att
jag svälter mig själv behöver ingen oroa sig för :)
Nåja, idag blir det hemfärd från Jeppis, och ikväll ska jag på
hundpromenad med en kompis :)

Hittade ingen kinamatsbild, så denna får duga.
Också en av mina favoriträtter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)