1 juni 2014

Sommarstart

Jaha, nu har sommaren officiellt börjat. Själv har jag 9 arbetsdagar
kvar (utspritt på 3 veckor) innan jag tar semester ett tag. :)
Imorgon börjar vad jag tror kommer att bli en mycket tung
arbetsvecka, och på tisdag ska jag på "personalmöte" :)
Och nu är det exakt 6 dagar tills jag får se Jani<3 igen :D
Dethär med militären föresten; för det mesta går det bra,
jag har liksom vant mej, men ibland kommer stunder när jag
bara vill skrika och slå ngt riktigt hårt för att jag blir så
frustrerad. Det gör nästan fysiskt ont att vara ifrån varandra såhär.
Speciellt när man torterar sig själv med att kolla facebook
och se hur bra "alla andra" har det som får träffa sina
pojk/flickvänner varje dag. "-Vet ni hur bra ni har det, va va va!?"
känner jag för att skrika ungefär. Nästan. 
Nåja, nu är iallafall över halva tiden över, mindre än 4 månader kvar, 
och det ska vi väl klara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)