13 maj 2014

Drömmer lite

Eftersom jag är very busy med lite allt möjligt just nu har jag
bestämt mej för att inte beställa en enda bok förrän i sommar.
Cirka den 28 maj för att vara exakt. Då borde böckerna komma
ungefär 2 veckor senare, riktigt passligt för att komma efter en viktig
grej men före Jani är ledig från milin. Det vore ju bra om jag fick
lite alonetime med mina nya böcker före han slipper ut.
Annars kan det bli en intressekonflikt. Stackars Jani, hans flickvän
är uppenbarligen bokberoende. Men det visste vi ju redan.

Hur som helst, min bokbeställning består i nuläget av 7 st. böcker,
men jag misstänker att den kommer att växa lite ännu. Mest excited är
jag för fortsättningarna på Cinder (Scarlet och Cress), men även
Rädda mig inte! i pocketformat, och Across the Universe.
Efter att ha sett tv-serien The 100 blev jag intresserad av sci-fi YA,
och denna bok verkar intressant. Så, nu vet ni det :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)