3 februari 2014

Mogenheten

Jag läste igenom lite gamla inlägg från februari 2012,
och ja herregud, vad ska man säga? Voi voi vad barnslig
jag var. För nu är jag ju så väldigt vuxen ;)
I lördags blev det utgång, med mej som chaufför.
Jag hade roligt i alla fall, dansade, fick ett hawaii-halsband
och sen efterfest gud vet var. Kom hem halv åtta på morgonen O.o
Idag ska jag fanimej sy på kappan!!! Jag har skjutit upp det i flera
veckor nu, snart hinner det ju bli sommar förrän jag är klar
med den! + att jag behöver den på fredag... för då ska jag nämligen
och hälsa på Jani till militären :D :D :D Spannend spannend.
För övrigt så har jag färgat utväxten, och nu har jag äntligen,
efter över 2 år fått tillbaka den perfekta färgen :D
Nåja. Nu --> sy. NU.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)