12 februari 2014

Early bookdelivery

Fick ett meddelande från posten att mitt bokpaket hade kommit,
jag som trodde det skulle komma tidigast på fredag :D


Inom en snar framtid ska jag ta bild på min bokhylla
och alla mina böcker åt er :)


Magin och Elden, andra och tredje delen i serien om Yelena.
Dessa kommer jag förmodligen att börja med.


Förr eller senare exploderar jag har blivit skriven om en hel del i
olika bokbloggar på senaste tiden, så det börjar väl bli dags
att läsa den nu :) Tidsresenärens hustru är en av mina favoritfilmer,
så jag tänkte läsa boken också. (det händer inte ofta, andra gången
i mitt liv jag vill läsa en bok efter att ha sett filmen)


Torn och Ascend, andra och tredje delen i Trylle-triologin.
Omslagen är ju bara för fina. Det syns inte på bild, men
båda omslagen har små partier som glänser.


Yttersta offret är sjätte och sista delen i Vampire Academy,
och jag har redan läst den 2 gånger. Eftersom den är en av
mina favoritserier måste jag ju ha den i alla fall :)
De odödligas regler är också en vampyrbok som blivit
mycket omtalad, så det ska bli intressant att läsa den :)

(Första delen i Vampire Academy kommer ut som film snart,
men jag blev inte säskilt imponerad av trailern.
Får se hur det blir helt enkelt.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)