3 januari 2014

Årets första inlägg

Så var det ett nytt år då, som firades in ordentligt i tisdags.
En nyårskyss fick jag också :) De sista dagarna av jullovet
tänker jag spendera med Jani, för på måndag skickar jag
iväg honom till militären. Det blir väl inte så stor förändring
mot vad det är nu, förutom att vi kommer att träffas ännu
mer sällan :/

Ngt som ni kanske har märkt t.o.m. i bloggen: Jag har inte
sytt ngt på jättelänge! Jag sydde faktiskt en sak åt Jani i
julklapp, men förutom det så har jag inte sytt sedan jag
flyttade hem! :O Nästa helg ska jag ta tag i sömnaden igen.

Jag brukar inte vara den som skriver nyårslöften, och i år
är inget undantag. Jag har väl mest tänkt lite flummigt att
jag ska försöka mitt bästa med allt jag åtar mej. Bra så.

Om 11 dagar fyller jag 20 år (hej ålderskris), vilket jag
möjligtvis också borde fira på ngt sätt. Vi får se, det känns
inte så speciellt att fira att jag inte är tonåring längre.

Jag gissar att vi hörs någon gång nästa vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)