1 december 2013

December

Efter en ganska så fartfylld helg är det skönt att lata sej
såhär på söndagskvällen :) På fredagen kom Jani hit, och
så var vi på julöppning i Maxmo. På lördagen latade vi oss
hela dagen, öppnade lite lillajulspresenter, och körde sen mot
Jakobstad, där vi firade lillajul. På söndagen blev det pizza vid
Strandcamping innan vi åkte tillbaka till Maxmo. Nu har jani just
åkt, och jag förbereder mej mentalt att vara utan honom i 4
dagar :P Nu är förresten lägenhetsnycklarna inlämnade, och
jag är fullständigt Maxmobo igen! :D Och det känns SÅ BRA :D
Denna vecka blir det jobb, julklappsfunderingar och en julfest.
Välkommen snö, julfeelis, julgardiner och julklappar (hehe).

Eftersom jag äääälskar presentpapper passade jag på att
inhandla en del när jag var till Halpa Halli med mamma.
Både till julklappar och till att klä in skokartonger med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)