23 december 2013

Bookdelivery 2


Mina böcker som jag fick förra veckan :D


Alice i zombielandet har jag redan hunnit läsa ut, den var ganska bra,
men språket störde mej lite, författaren hade ansträngt sej lite
för mycket för att få det att låta "ungdomligt" :/
Anna klädd i blod är en skräckbok, en genre som jag
är rätt så obekant med.
De ickesynliga låter ganska intressant, och så har den
ju ett helt underbart omslag ^^
Nattens cirkus har jag också hunnit läsa, and i liked it :)
Gammaldags, vackert, målande språk (även om allt är i svartvitt).
Det enda jag kan klaga på var att den kändes lite långsam ibland.
Matchad ha jag just börjat läsa, och den verkar mycket lovande.
För evigt är tredje delen i en serie, som jag har läst alla delar i.
Jag ville ändå ha hela samlingen (även om de inte är superduperbra)
Dubbelbokat är en bok av författaren som skrivit Shopaholic-serien,
ska bli spännande att se om detta är lika bra.

Förresten, en av Janis julklappar var ett presentkort till Adlibris! :D
Omröstning: Tror ni jag blev litesupermegaglad eller en aning
hyperexited över det? :P

Alltid lika kul med sällskap när man är på datorn ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)