21 november 2013

Hon som är upptagen

Just nu är allt lite upp och ner med heltidsjobb, flyttkaos
och resor genom halva landet. Ändå mår jag mycket bättre
än när jag gjorde ingenting :) 1 December blir jag officiellt
Maxmo-bo igen, men egentligen bor jag redan hemma.
I mitt rum som består av en säng, en stol och en blompall...
Imorgon blir det jeppis (måste ju hinna träffa Jani lite ibland
också), och på lördag går första (och största) flyttlasset.
De flesta av mina saker är redan hemma, men jag har inga
möbler att packa upp dem på :/

I förra helgen var jag och Jani på romantisk weekend till Åbo,
där vi bodde på hotell, åt lyxmiddag, shoppade, testade sushi,
simmade och såg filmen "Carrie" på bio (sevärd).
När flyttkaoset så småningom blir uppordnat ska jag försöka
lokalisera kameraadaptern så att jag kan visa bilder från
både Hesa och Åbo :)

Jag trivs jättebra på mitt jobb, bra arbetsuppgifter och väldigt
trevliga människor :) Och som pricken på i:et har det börjat
snöa idag! :D (Jag höll ju på att bli liiite irriterad på att behöva
skrapa bilen när det inte ens fanns ngn snö!)

...såå, förvänta er ingen hejdundrande uppdatering inom den
närmsta tiden, i am a little bit busy. Det ska i alla fall bli riktigt
roligt att möblera mitt rum och rensa igenom alla mina saker :)

(nej, riktigt såhär långt är inte mitt eget hår än ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)