4 oktober 2013

Beslutsångest

Idag har jag beslutsångest om många saker. Bl.a. om jag ska
ta och beställa några piercings. Saken är ju den, att min navelpiercing
inte är riktigt läkt än :/ ...så det känns lite onödigt att beställa då,
ifall det skiter sej och jag ändå inte kan använda dem sen...
Men jag skulle så gärna vilja byta tungpiercing! Å andra sidan har
jag gjort det några gånger, men då har den alltid börjat bråka :/
Den som jag har nu är det dock inga problem med. Hur som helst,
i-landsproblem :) Idag blir en plugg-, städ- och antagligen sy-dag.
Och sen "åka-hem-till-maxmo-dag" wihoo :D Ett stooort plus med
all flytta hem sen, är att internet är så mycket bättre och snabbare
där :) I helg hoppas jag även få reda på om jag får byta rum eller inte,
så jag kan börja planera hur jag ska inreda. Domen blir dock antingen
hästtapeter eller racerbilstapeter. Mamma och pappa, varför lät ni oss
välja tapeter själva?? Hursomhelst blir det svårt att få allt att rymmas,
så en hel del får nog packas ner. Lyxigt dock att jag har tre sängar, som
tillsammans bildar en tremeterssäng, haha! Annars så känns flytten ganska
långt bort ännu. Ska dock bli skönt att komma hem och ha människor runt
sej, jag känner mej så ensam här sedan alla kompisar flyttat/rest iväg/börjat
studera. Enda minuset är ju just det här med Jani. Jag funderar på att packa
ner honom i en av mina rosenlådor och ta med honom också :) Han kan ju
liksom få en av mina sängar att bo i, no problem! Hur som helst väntar jag
på att få börja packa, och framförallt rensa bort allt som jag har samlat på
mej men inte behöver! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)